فقط خدا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دستان مهربانت کلبه عشقم راساخت

 

تنها که باشی آرزو میکنی...یک نفر
اسمت رو
ص
دا کنه...
حتـــــــی
اشتباهـــــــــــــــــــی....

 

VBIran Pro

 

حس غریبی داره..

 

چیزی بین درد و لذت...

 

دلت براش تنگ بشه

 

دلتنگیتو سر جملاتی که بهش میگی خالی کنی..

 

دعوا کنی..

 

قهرکنی..

 

داد بزنی...

 

اونم هیچی نگه فقط لبخندبزنه بگه توراست

 

 

 

 

میگی..ببخشید

 

 

چرت وپرتات که تموم شد بگه:

 

میدونی چقد دوست دارم؟

 

یه کوچولو کمتر از خدا..چند برابر

 

 

 

 

دلتنگیت...

 

 


میان دست من و تو هزار فرسنگ است
غریب مانده دلم بی وفا دلم تنگ است
سراغ چشم ترم را چرا نمی گیری
مگر جنس دل نازک تو از سنگ است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط آرام سعیدی در 1:19 | |